• Zestaw: OPRYSZCZKA, PLEŚNIAWKI, USZKODZENIA JAMY USTNEJ - Cannaderm

Olej konopny - zapomniany skarb natury dla Twojego zdrowia, skóry i włosów. Linia kosmetyków z olejem konopnym Cannaderm to wyjątkowo skuteczna formuła dermokosmetyków oparta na oleju z nasion konopi siewnej. Olej konopny tłoczony na zimno to w ok. 80% nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), w najlepiej przyswajanej przez człowieka proporcji 3:1. W zestawie: 1. CANNADENT SERUM REGENERACYJNE NA PLEŚNIAWKI I OPRYSZCZKĘ - 5 ml 2. CANNADENT PASTA DO ZĘBÓW

CANNADENT SERUM REGENERACYJNE NA PLEŚNIAWKI I OPRYSZCZKĘ - 5 ml Cannaderm ZAWARTOŚĆ: OLEJU KONOPNEGO - 65 % Serum przeznaczone do pielęgnacji warg i błon śluzowych jamy ustnej. Idealne w zwalczaniu pleśniawek, opryszczki, paradontozy oraz urazów po protezie. Szybko i skutecznie koi oraz znacznie przyspiesza regenerację uszkodzonej błony śluzowej. Polecane po wizycie u dentysty, przy problemach z zapaleniem dziąseł, a także do leczenia zmian po ukąszeniu owadów, dezynfekcji drobnych ran oraz zmian trądzikowych. EFEKT: regeneracja, pielęgnacja uszkodzonych błon śluzowych oraz warg, jamy ustnej i urazów po protezie. SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę drzewo herbaciane - działa dezynfekująco, przeciwzapalnie i silnie bakteriobójczo na bakterie beztlenowe, zapobiega zakażeniom, przyspiesza proces regeneracji arnika - działa bakteriostatycznie i przeciwzapalnie jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco goździk - działa przeciwbakteryjnie, przeciwbólowo, pobudzająco, silny antyoksydant. CANNADENT PASTA DO ZĘBÓW - 75 g Cannaderm ZAWARTOŚĆ OLEJU KONOPNEGO 5 % Zasadowa pasta do codziennej pielęgnacji zębów stałych. Skutecznie oczyszcza płytkę nazębną i odświeża oddech. Zalecana przy paradontozie, problemach z nadwrażliwością szyjek zębowych oraz zwiększoną skłonnością do tworzenia się próchnicy, a także przy wrażliwych dziąsłach oraz problemach z błoną śluzową jamy ustnej. Nie zawiera fluoru. EFEKT: oczyszczenie płytki nazębnej, odświeżenie oddechu SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę goździk - działa antybakteryjnie, przeciwbólowo, pobudzająco. Silny antyoksydant ałun - silne działanie bakteriobójcze, łagodzi podrażnienia skóry. Działa przeciwzapalnie, antyseptycznie i ściągająco mięta - działa dezynfekująco, przeciwzapalnie, łagodząco i lekko znieczulająco szałwia - działa przeciwzapalnie, antyseptycznie, ściągająco.

CANNADENT SERUM REGENERACYJNE NA PLEŚNIAWKI I OPRYSZCZKĘ Pojemność: 75 g ZAWARTOŚĆ OLEJU KONOPNEGO - 5 %, Składniki: olej konopny, drzewo herbaciane, arnika, jodła syberyjska, goździk. Skład INCI: Cannabis Sativa Seed Oil, Alcohol denat., Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Arnica Montana Flower Extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil , Abies Sibirica Oil, Eugenol, Geraniol, D-Limonene, Benzyl Salicylate. CANNADENT PASTA DO ZĘBÓW Pojemność: 75 g Zawartość oleju konopnego: 5 % Składniki: olej konopny, goździk, ałun, mięta, szałwia. Skład INCI: Glycerin, Aqua, Hydrated Silica, Cannabis Sativa Seed Oil, Potassium Alum, Sodium Coco-Glucoside Tartrate, Sodium Bicarbonate, Citrus Grandis Seed Extract, Rosmarinus Officinalis Oil, Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Xanthan Gum, Mentha Piperita Oil, Gaultheria Procumbens Leaf Oil, Salvia Officinalis Leaf Oil, Eugenol, D-Limonene.