• Zestaw Na Bóle Mięśni i Stawów THERMOLKA MAX - Cannaderm

Olej konopny - zapomniany skarb natury dla Twojego zdrowia, skóry i włosów. Linia kosmetyków z olejem konopnym Cannaderm to wyjątkowo skuteczna formuła dermokosmetyków oparta na oleju z nasion konopi siewnej. Olej konopny tłoczony na zimno to w ok. 80% nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), w najlepiej przyswajanej przez człowieka proporcji 3:1. W zestawie: 1. THERMOLKA EXTRA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW (x 2 szt.) 2. THERMOLKA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY NA BÓLE MIĘŚNIOWE I STAWOWE (x 2 szt.)

THERMOLKA EXTRA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW - 75 g Cannaderm ZAWARTOŚĆ: OLEJU KONOPNEGO - 6 %, EKSTRAT Z KONOPI - 10 % Rozgrzewający żel na bóle mięśniowe i stawowe o wzmocnionym działaniu. Zawartość konopi zwiększona do 16% (Thermolka w wersji podstawowej zawiera 6% oleju konopnego). Żel Thermolka EXTRA wpływa na zmniejszenie ostrego i przewlekłego bólu pleców i stawów, zmniejszenie sztywności stawów i mięśni, jest pomocny w przypadku "zimnych" kończyn, pomaga w rozgrzaniu mięśni przed aktywnością fizyczną. Żelu Thermolka EXTRA nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. EFEKT: zmniejszenie przewlekłego bólu pleców i stawów, zmniejszenie sztywności stawów i mięśni SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco kasztan - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom kapsaicyna z papryki chili - gwarantuje silny efekt rozgrzewający THERMOLKA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY NA BÓLE MIĘŚNIOWE I STAWOWE - 200 ml Cannaderm ZAWARTOŚĆ OLEJU KONOPNEGO 6 % Rozgrzewający żel do stosowania na ostre i przewlekłe bóle pleców i stawów, zmęczone mięśnie, w przypadku problemów z "zimnymi" kończynami. Żelu Thermolka nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3 lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. EFEKT: zmniejszenie ostrego i przewlekłego bólu pleców i stawów, zmniejszenie sztywności stawów i mięśni, rozgrzanie mięśni przed aktywnością fizyczną SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco kasztan - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom kapsaicyna z papryki chili - gwarantuje silny efekt rozgrzewający

THERMOLKA EXTRA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY Pojemność: 75 g ZAWARTOŚĆ: OLEJU KONOPNEGO - 6 %, EKSTRAT Z KONOPI - 10 %. Składniki: olej konopny, jodła syberyjska, kasztan, kamfora, kapsaicyna z papryki chili Skład INCI: Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, Camphor, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cannabis Sativa Seed Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Carbomer, Vanillyl Butyl Ether, Abies Sibirica Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Sodium Hydroxide, Limonene, Capsicum Annuum Extract. THERMOLKA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY Pojemność: 200 ml Zawartość oleju konopnego: 6 % Składniki: olej konopny, jodła syberyjska, kasztan, kamfora, kapsaicyna z papryki chili Skład INCI: Aqua, Alcohol Ddenat., Cannabis Sativa Seed Oil, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Vanillyl Butyl Ether, Carbomer, Camphor, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Abies Sibirica Oil, Capsicum Frutescens Resin, Helianthus Annuus Seed Oil, D-Limonene.