• Zestaw: BÓL MIĘŚNI, OBRZĘKI, ŻYLAKI NÓG - Cannaderm

Olej konopny - zapomniany skarb natury dla Twojego zdrowia, skóry i włosów. Linia kosmetyków z olejem konopnym Cannaderm to wyjątkowo skuteczna formuła dermokosmetyków oparta na oleju z nasion konopi siewnej. Olej konopny tłoczony na zimno to w ok. 80% nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), w najlepiej przyswajanej przez człowieka proporcji 3:1. W zestawie: 1. THERMOLKA EXTRA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW 2. MENTHOLKA ŻEL CHŁODZĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW 3. VENOSIL ŻEL NA OBRZĘKI I ŻYLAKI NÓG

THERMOLKA EXTRA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW - 75 g Cannaderm ZAWARTOŚĆ: OLEJU KONOPNEGO - 6 %, EKSTRAT Z KONOPI - 10 % Rozgrzewający żel na bóle mięśniowe i stawowe o wzmocnionym działaniu. Zawartość konopi zwiększona do 16% (Thermolka w wersji podstawowej zawiera 6% oleju konopnego). Żel Thermolka EXTRA wpływa na zmniejszenie ostrego i przewlekłego bólu pleców i stawów, zmniejszenie sztywności stawów i mięśni, jest pomocny w przypadku "zimnych" kończyn, pomaga w rozgrzaniu mięśni przed aktywnością fizyczną. EFEKT: zmniejszenie przewlekłego bólu pleców i stawów, zmniejszenie sztywności stawów i mięśni SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco kasztan - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom kapsaicyna z papryki chili - gwarantuje silny efekt rozgrzewający MENTHOLKA ŻEL CHŁODZĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW - 200 ml Cannaderm ZAWARTOŚĆ OLEJU KONOPNEGO 4 % Chłodzący żel niwelujący ból kręgosłupa, stawów i mięśni; na reumatyzm i artretyzm. Idealny dla dorosłych, sportowców i seniorów. EFEKT: zmniejszenie ostrego i przewlekłego bólu, ukojenie dla zmęczonych nóg SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco kasztanowiec - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi w żyłach, chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV żywokost - ułatwia ziarninowanie, działa łagodząco i regenerująco arnika - działa przeciwzapalnie i bakteriostatycznie mentol - działa przeciwbólowo, przeciwświądowo, łagodząco kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom VENOSIL ŻEL NA OBRZĘKI I ŻYLAKI NÓG - 100 ml Cannaderm ZAWARTOŚĆ OLEJU KONOPNEGO 8% Żel na "ciężkie nogi", obrzęki i żylaki. Idealny dla osób pracujących w pozycji stojącej, kobiet w ciąży oraz osób z nadwagą. EFEKT: złagodzenie opuchlizny, ulga dla "ciężkich nóg" SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco żywokost - ułatwia ziarninowanie, działa łagodząco i regenerująco arnika - działa przeciwzapalnie i bakteriostatycznie koper włoski - działa przeciwzapalnie i regenerująco na skórę rzepik - działa ściągająco, odkażająco przeciwzapalnie mięta pieprzowa - działa dezynfekująco, przeciwzapalnie, łagodząco i lekko znieczulająco aksamitka wzniesiona - działa przeciwzapalnie.

THERMOLKA EXTRA ŻEL ROZGRZEWAJĄCY Pojemność: 75 g ZAWARTOŚĆ: OLEJU KONOPNEGO - 6 %, EKSTRAT Z KONOPI - 10 % Składniki: olej konopny, jodła syberyjska, kasztan, kamfora, kapsaicyna z papryki chili Skład INCI: Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, Camphor, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cannabis Sativa Seed Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Carbomer, Vanillyl Butyl Ether, Abies Sibirica Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Sodium Hydroxide, Limonene, Capsicum Annuum Extract. UWAGI Żelu Thermolka EXTRA nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. MENTHOLKA ŻEL CHŁODZĄCY NA BÓLE MIĘŚNI I STAWÓW Pojemność: 200 ml Zawartość oleju konopnego: 4 % Składniki: olej konopny, jodła syberyjska, kasztanowiec, żywokost, arnika, mentol, kamfora. Skład INCI: Aqua, Alcohol denat., Cannabis Sativa Seed Oil, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Symphytum Officinale Root Extract, Menthol, Arnica Montana Flower Extract, Sodium Hydroxide, Carbomer, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Camphor, Abies Sibirica Oil, Linalool, D-Limonene UWAGI Żelu Mentholka nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3 lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. VENOSIL ŻEL NA OBRZĘKI I ŻYLAKI NÓG Pojemność: 100 ml Zawartość oleju konopnego: 8 % Składniki: olej konopny, jodła syberyjska, żywokost, arnika, koper włoski, rzepik, mięta pieprzowa, aksamitka wzniesiona. Skład INCI: Aqua, Alcohol denat., Cannabis Sativa Seed Oil, Symphytum Officinale Root Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Arnica Montana Flower Extract, Agrimonia Eupatoria Extract, Sodium Hydroxide, Carbomer, Mentha Piperita Oil, Ascorbic Acid, Abies Sibirica Oil, Foeniculum Vulgare Oil, Rutin, Xanthan Gum, Calendula Officinalis Extract, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Lecithin, Inositol, Salvia Triloba Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral, Geraniol, Linalool, D-Limonene