• Thermolka Żel rozgrzewający na bóle mięśni i stawów - 200 ml Cannaderm

Olej konopny - zapomniany skarb natury. Rozgrzewający żel do stosowania na ostre i przewlekłe bóle pleców i stawów, zmęczone mięśnie, w przypadku problemów z "zimnymi" kończynami. Efekt działania: zmniejszenie ostrego i przewlekłego bólu pleców i stawów, zmniejszenie sztywności stawów i mięśni, rozgrzanie mięśni przed aktywnością fizyczną

Linia kosmetyków z olejem konopnym Cannaderm to wyjątkowo skuteczna formuła dermokosmetyków oparta na oleju z nasion konopi siewnej. Olej konopny tłoczony na zimno to w ok. 80% nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), w najlepiej przyswajanej przez człowieka proporcji 3:1. Składniki aktywne: • olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę • jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco • kasztan - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi • kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom • kapsaicyna z papryki chili - gwarantuje silny efekt rozgrzewający CANNADERM to czeska marka należąca do Cannabis Pharmaderm, która specjalizuje się przede wszystkim w wytwarzaniu kosmetyków i suplementów diety na bazie oleju z konopi. Jej początek sięga roku 1996 roku, kiedy to Jan Janovský (jej przyszły założyciel) dla swojej matki stworzył maść na bazie oleju z konopi, która to wyjątkowo szybko wygoiła pooperacyjną bliznę. Jednak na pierwszy certyfikowany produkt trzeba było czekać aż do 2001 roku. Kosmetyki Cannaderm tworzone są przede wszystkim z myślą o skórze problematycznej i trudnej w pielęgnacji. Wszystkie preparaty Cannaderm produkowane są według oryginalnej receptury, spełniają wszelkie normy zgodne z obowiązującymi w Czechach przepisami dotyczącymi produkcji certyfikowanych kosmetyków naturalnych, według których do produkcji kosmetyków używa się nasion tylko i wyłącznie odmian Cannabis Sativa ( konopi przemysłowej). Konopie tej odmiany zawierają śladowe ilości THC (mniej niż 0,2%) - dlatego też olej stosowany w kosmetykach Cannaderm nie wykazuje działania psychoaktywnego. Olej tłoczony jest na zimno, aby zachował wszystkie swoje najcenniejsze składniki. Cannaderm od roku 2011 posiada certyfikat CPK - certyfikowane kosmetyki naturalne lub CPK bio co gwarantuje przyjazną dla środowiska produkcję oraz naturalne pochodzenie surowców wykorzystywanych do ich produkcji.

Pojemność: 200 ml Zawartość oleju konopnego: 6 % Składniki: Olej konopny, jodła syberyjska, kasztan, kamfora, kapsaicyna z papryki chili. Skład INCI: Aqua, Alcohol Ddenat., Cannabis Sativa Seed Oil, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Vanillyl Butyl Ether, Carbomer, Camphor, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Abies Sibirica Oil, Capsicum Frutescens Resin, Helianthus Annuus Seed Oil, D-Limonene. UWAGI Żelu Thermolka nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3 lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce.