• Regenerace Krem Regenerujący - 75 g Cannaderm

Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry bardzo wrażliwej i suchej, po urazach, poparzeniach. Tworzy naturalną ochronę przed szkodliwymi czynnikami środowiska zewnętrznego. Poprawia wygląd blizn np. po trądziku, nadmiernej pigmentacji oraz wygładza niewielkie zmarszczki mimiczne. Efekt działania Wygładzenie skóry, zredukowanie zmarszczek oraz niedoskonałości skóry.

SKŁADNIKI AKTYWNE: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę goździk - działa przeciwbakteryjnie, przeciwbólowo, pobudzająco. Silny antyoksydant wiciokrzew - działa silnie bakteriostatycznie i przeciwgrzybicznie drzewo herbaciane - łatwo przenika przez skórę; działa silnie bakteriobójczo lecytyna - doskonale nawilża i ułatwia wchłanianie aktywnych składników kosmetyku. Normalizuje procesy metaboliczne komórek naskórka, pobudzając jego regenerację

Zawartość oleju konopnego: 27% Pojemność: 75g Skład INCI: Aqua, Cannabis Sativa Seed Oil, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Panthenol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Cannabis Sativa Seed Extract, Cetyl Alcohol, p-Anisic Acid, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Lonicera Japonica Flower Extract, Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Bisabolol, Xanthan Gum, Inositol, Lactic Acid, Illicium Verum Oil, Lecithin, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Eugenol, Linalool, D-Limonene KOD 8594059735706