• Mentholka Żel chłodzący na bóle mięśniowe i stawowe - 200 ml Cannaderm

Olej konopny - zapomniany skarb natury dla Twojego zdrowia, skóry i włosów. Chłodzący żel niwelujący ból kręgosłupa, stawów i mięśni; na reumatyzm i artretyzm. Idealny dla dorosłych, sportowców i seniorów. Efekt działania: zmniejszenie ostrego i przewlekłego bólu, ukojenie dla zmęczonych nóg

Linia kosmetyków z olejem konopnym Cannaderm to wyjątkowo skuteczna formuła dermokosmetyków oparta na oleju z nasion konopi siewnej. Olej konopny tłoczony na zimno to w ok. 80% nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), w najlepiej przyswajanej przez człowieka proporcji 3:1. Składniki aktywne: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco kasztanowiec - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi w żyłach, chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV żywokost - ułatwia ziarninowanie, działa łagodząco i regenerująco arnika - działa przeciwzapalnie i bakteriostatycznie mentol - działa przeciwbólowo, przeciwświądowo, łagodząco kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom CANNADERM to czeska marka należąca do Cannabis Pharmaderm, która specjalizuje się przede wszystkim w wytwarzaniu kosmetyków i suplementów diety na bazie oleju z konopi. Jej początek sięga roku 1996 roku, kiedy to Jan Janovský (jej przyszły założyciel) dla swojej matki stworzył maść na bazie oleju z konopi, która to wyjątkowo szybko wygoiła pooperacyjną bliznę. Jednak na pierwszy certyfikowany produkt trzeba było czekać aż do 2001 roku. Kosmetyki Cannaderm tworzone są przede wszystkim z myślą o skórze problematycznej i trudnej w pielęgnacji. Wszystkie preparaty Cannaderm produkowane są według oryginalnej receptury, spełniają wszelkie normy zgodne z obowiązującymi w Czechach przepisami dotyczącymi produkcji certyfikowanych kosmetyków naturalnych, według których do produkcji kosmetyków używa się nasion tylko i wyłącznie odmian Cannabis Sativa ( konopi przemysłowej). Konopie tej odmiany zawierają śladowe ilości THC (mniej niż 0,2%) - dlatego też olej stosowany w kosmetykach Cannaderm nie wykazuje działania psychoaktywnego. Olej tłoczony jest na zimno, aby zachował wszystkie swoje najcenniejsze składniki. Cannaderm od roku 2011 posiada certyfikat CPK - certyfikowane kosmetyki naturalne lub CPK bio co gwarantuje przyjazną dla środowiska produkcję oraz naturalne pochodzenie surowców wykorzystywanych do ich produkcji.

Pojemność: 200 ml Zawartość oleju konopnego: 4 % Składniki: Olej konopny, jodła syberyjska, kasztanowiec, żywokost, arnika, mentol, kamfora. Skład INCI: Aqua, Alcohol denat., Cannabis Sativa Seed Oil, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Symphytum Officinale Root Extract, Menthol, Arnica Montana Flower Extract, Sodium Hydroxide, Carbomer, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Camphor, Abies Sibirica Oil, Linalool, D-Limonene. UWAGI Żelu Mentholka nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3 lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce.