• Mentholka EXTRA Żel chłodzący na bóle mięśni i stawów - 150 ml Cannaderm

Olej konopny - zapomniany skarb natury dla Twojego zdrowia, skóry i włosów. Chłodzący żel do masażu o wzmocnionym działaniu na bóle mięśniowe i stawowe. Zawartość konopi zwiększona do 14% (Mentholka w wersji podstawowej zawiera 4% oleju konopnego). Mentholka EXTRA z efektem chłodzącym nadaje się szczególnie do długotrwałego i intensywnego stosowania na problemy układu mięśniowo - szkieletowego. Zapewnia ulgę napiętym kończynom, niweluje sztywność stawów i zmęczenie mięśni. Efekt działania: ulga dla napiętym kończyn, sztywnych stawów i zmęczonych mięśni

Linia kosmetyków z olejem konopnym Cannaderm to wyjątkowo skuteczna formuła dermokosmetyków oparta na oleju z nasion konopi siewnej. Olej konopny tłoczony na zimno to w ok. 80% nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), w najlepiej przyswajanej przez człowieka proporcji 3:1. Składniki aktywne: olej konopny - działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę jodła syberyjska - działa bakteriobójczo, gojąco kasztanowiec - działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, usprawnia przepływ krwi w żyłach, chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV żywokost - ułatwia ziarninowanie, działa łagodząco i regenerująco arnika - działa przeciwzapalnie i bakteriostatycznie mentol - działa przeciwbólowo, przeciwświądowo, łagodząco kamfora - działa antyseptycznie, stymuluje ukrwienie, przeciwdziała zapaleniom CANNADERM to czeska marka należąca do Cannabis Pharmaderm, która specjalizuje się przede wszystkim w wytwarzaniu kosmetyków i suplementów diety na bazie oleju z konopi. Jej początek sięga roku 1996 roku, kiedy to Jan Janovský (jej przyszły założyciel) dla swojej matki stworzył maść na bazie oleju z konopi, która to wyjątkowo szybko wygoiła pooperacyjną bliznę. Jednak na pierwszy certyfikowany produkt trzeba było czekać aż do 2001 roku. Kosmetyki Cannaderm tworzone są przede wszystkim z myślą o skórze problematycznej i trudnej w pielęgnacji. Wszystkie preparaty Cannaderm produkowane są według oryginalnej receptury, spełniają wszelkie normy zgodne z obowiązującymi w Czechach przepisami dotyczącymi produkcji certyfikowanych kosmetyków naturalnych, według których do produkcji kosmetyków używa się nasion tylko i wyłącznie odmian Cannabis Sativa ( konopi przemysłowej). Konopie tej odmiany zawierają śladowe ilości THC (mniej niż 0,2%) - dlatego też olej stosowany w kosmetykach Cannaderm nie wykazuje działania psychoaktywnego. Olej tłoczony jest na zimno, aby zachował wszystkie swoje najcenniejsze składniki. Cannaderm od roku 2011 posiada certyfikat CPK - certyfikowane kosmetyki naturalne lub CPK bio co gwarantuje przyjazną dla środowiska produkcję oraz naturalne pochodzenie surowców wykorzystywanych do ich produkcji.

Pojemność: 150 ml Zawartość oleju konopnego: 6 % Zawartość ekstraktu z konopi: 10% Składniki: olej konopny, jodła syberyjska, kasztanowiec, żywokost, arnika, mentol, kamfora. Skład INCI: Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cannabis Sativa Seed Extract, Menthol, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Symphytum Offi cinale Root Extract, Carbomer, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Camphor, Abies Sibirica Oil, Sodium Hydroxide, Arnica Montana Flower Extract, Limonene, Linalool. UWAGI Żelu Mentholka EXTRA nie należy stosować u osób z nadwrażliwością na zawarte substancje czynne oraz u dzieci poniżej 3 lat. Nie stosować na błony śluzowe, uszkodzoną skórę i w okolicy oczu. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce.